Örümcek Ağı Estetiği

Yüz bölgesi dış etkenlere en açık bölgedir, bu nedenle yaşlanma belirtilerinin ilk ortaya çıktığı yerdir. Yüz bölgesinde görünen kırışıklıklar ve sarkmaların tedavisi yeni bir uygulama olan örümcek ağı uygulaması ile kolaylıkla tedavi edilebilmektedir.

Örümcek Ağı Estetiği Uygulama Nasıl Gerçekleştirilir?

Estetik operasyonlar için geliştirilen dikiş ipleri tırtıklı bir yüzeye sahiptir ve eriyerek bir süre sonra kaybolurlar. Ağ estetinde de bu iplikler kullanılmaktadır. Sarkma ya da kırışıklık olan bölgelerin cilt altına örümcek ağına benzer şekilde yerleştirilir. Tırtıkları nedeniyle deri dokusuna sabitlenen iplikler kontrollü bir şekilde gerilerek cilt üzerindeki sarkma ve kırışıklıklar ortanda kaldırılır.

Uygulama planlama ile başlar. Bu aşamasında cilt muayene edilir, hastanın beklentileri dinlenir. Planlama sonrası ipliklerin deri altına alınacağı noktalar belirlenir ve ağın cilt altındaki görünümü cilt üzerine çizilir. Ağın hatları belirlendikten sonra krem ile lokal anestezi uygulanır ve ince şırıngalar yardımıyla ipliklerin cilt altına alınmasına başlanır. İşlem yaklaşık bir saat sürer.  Tek seans uygulanan örümcek ağı estetiği etkisini 8 ay ila 1 yıl korur.  Bu süre içinde iplikler eriyerek vücut tarafından doğal yöntemlerle vücuttan atılmış olur. İstenirse bu süre sonunda tekrarlanarak etkisi daha da uzatılabilir.

Ameliyatsız İple Yüz Germe Estetiği Hangi Sorunlara Çözümdür

• Özellikle yüz bölgesindeki kırışıklık ve sarkmalar.
  • Boyun bölgesindeki kırışıklık ve sarkmalar
  • Çene, yanak bölgesindeki düşüklüklerin kaldırılması
  • Kaş kaldırma

Örümcek Ağı Estetiği Sonrası Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Nelerdir?

• Hasta seans sonrası bir hafta yüz bölgesini aşırı sıcak sudan, saunadan uzak tutmalıdır.
  • İpliklerin cilt altına alındığı noktalar üzerinde soğuk kompres uygulaması faydalı olacaktır.
  • İlk hafta aşırı yüz mimiklerinden kaçınılmalıdır. Sakız çiğnenmemelidir.
  • Yüz bölgesi darbelere karşı korunmalıdır.
  • Efor gerektiren egzersiz yapıyor ise yaklaşık iki hafta ara vermelidir.

Örümcek Ağı Estetiği Avantajları Nelerdir?

• Cerrahi bir işlem olmadığı için acısız ve zahmetsizdir.
  • Etkilerini hemen gösterir.2. hafta sonunda ise etkisi son halini alır.
  • Yan etkileri yoktur.
  • Doğal bir görünüm sağlar
  • Sağlıklı tüm bireylerde uygulanabilir.
  • 10 yaşa kadar gençleşme sağlar.

Örümcek ağı işlemi pratik ve hızlı bir çözüm sunar ancak doğru ellerde ve gerekli koşulları sağlayan kliniklerde yapılması koşulu ile. Uygulamayı yapan doktorun deneyimi başarılı sonuç alınmasının temel anahtarıdır.