Baby Botoks

Baby botoks yüz bölgesindeki hafif düzeyde bulunan kırışıklıkların tedavisinde kullanılmaktadır. Kaş arası, göz kenarları (kaz ayağı) ve alın bölgesine kombine bir şekilde uygulanan uygulamanın en önemli özelliği mimik kaybına yol açmamasıdır. Uygulama sonrası yüz ifadesi sırasında ciltte çizgiler görünürken diğer kırışıklar görünmez. Bu da diğer botoks uygulamalarına göre doğal yüz görünümü korunur. Yüzde donuk bir ifade oluşmaz.

Baby Botoks (Minimal Botox)

Diğer botoks uygulamalarına göre doz oldukça düşük tutulur. Bu nedenle kaslarda oluşturulan geçici hareket kısıtlaması çok düşük olur. İşlem ortalama olarak 15 dakika sürmektedir. Etkisi uygulamadan itibaren 1-2 gün içinde görülmeye başlar ve yaklaşık 6 ay kırışıklıklar üzerinde etkisini korur. Uygulama sırasında kullanılan iğneler çok küçük olduğu için ağrı ve acı hissi oluşmaz. Baby botox göz altı bölgesine uygulanmaz.

Eğer kırışıklık oluşumunu engellemek için uygulanacak ise 4 ayda bir tekrar edilir. Uygulamada düşük doz kullanılması bunu mümkün kılar.

Oyuncu Botoksu Kimler Tarafında Yapılmalı

Uygulama mutlak uzman dermatologlar tarafında yapılmalıdır. Bu konuda ucuz diye merdiven altı (yetkisi olmayan kişiler) yerlerde yaptırılacak botox istenmeyen sonuçlara neden olacağı asla unutulmamalıdır.

“Baby botoks kas hareketlerini kısıtlamadan doğal görünümün korunduğu kırışık giderme yöntemidir”

Baby Botoksu Kimler Tercih Etmeli

Yüz bölgesi kırışıkları az olan ya da cilt kırışıklığının başlangıç dönemi için ideal bir işlemdir. 20’li yaşlardan itibaren genç hastalarda çok iyi sonuçlar elde edilir. Özellikle tiyatro, televizyon ve sinema oyuncularının tarafından oldukça sık tercih edilir. Yüzdeki mimiklerin korunması bunda temel etkendir.

Baby Botoks Kimlere Uygulanmaz

• Hamilelik ve emzirme dönemlerinde
  • Kas hastalığı bulunanlarda

Minimal Botoks Uygulama Öncesi

• Alkol kesinlikle almamalısınız.
  • Uygulama öncesi kullanılan ilaç ya da gıda takviyesi (aspirin, omega 3 ve E vitaminini vb.) ver ise bu konuda doktorunuz mutlaka bilgilendiriniz.

Baby Botoks Sonrası Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar

• Uygulama sonrası ilk 24 saat: makyaj ve cilt bakımı yapılmamalıdır.
  • Yorucu egzersizlerden uzak durulmalıdır.
  • Yüz bölgesine dövme yaptırılmamalıdır (kalıcı kaş vb.).
  • Yüze masaj yapılmamalıdır.

Baby botoks yüze genç ve taze bir görünüm sağlar.