Gençlik Aşısı IAL System

Özellikle 30’lü yaşlardan sonra cilt nem tutma kabiliyetini yitirmeye başlar. Cildin nem dengesi bozulduğunda esnekliğini ve canlılığını yitirir. Ciltte kırışıklık ve sarkmalar görülmeye başlar pigment yapısı bozularak lekelenmeler meydana gelir. Nem kaybının yarattığı bu sorunlar zahmetsiz ve hasta için konforlu bir yöntem olan doğal içeriğe sahip gençlik aşısı tedavi edilir.

Gençlik Aşısı Nedir?

Adından da anlaşılacağı üzere enjeksiyon ile gerçekleştirilen bir uygulamadır. Problemli cilt bölgesine hyaluronik asit enjekte edilir. Aşıda kullanılan hyaluronik asit aslında doğduğumuzdan beri vücudumuzun ürettiği doğal bir asittir. Yaş ilerledikçe bu asidin salınımı azalır ve cilt nem kaybeder. Gençlik aşısı ile enjekte edilen hyaluronik asit bu nem dengesinin tekrar oluşmasını sağlar.

Uygulama ön muayene ile başlar, cilt yapısı ve tedavi edilecek sorun doktor tarafından analiz edilir. Muayene sonrası aşıda kullanılacak doz ve enjeksiyon noktaları belirlenir ve işlemden önce cilt tüm yağ vb. tortulardan temizlenir. Cilt aşı için hazır hale gelmiştir. İğneler çok hafifte olsa batma anında acı vereceği için uygulamayı konforlu hale getirmek için krem ile lokal anestezi yapılır ve ardından aşının enjeksiyonuna başlanır. Yaklaşık 30 ila 40 dakika süren uygulama sonrası hasta günlük hayatına hemen devam eder. En az 3 seans olarak planlanan aşı seansları arasında 1 ya da 2 hafta aralar verilir.

Gençlik aşısı yaşlanma belirtilerine en açık olan el, yüz, boyun, dekolte bölgelerinde çok başarılı sonuçlar verir. Cilt neredeyse 10 yaş gençleşir.

Uygulama gebelerde, emzirme döneminde, kalp hastaları ve kanser tedavisi gören bireylerde uygulanmaz.

Gençlik Aşısının Avantajları

• Tedavide başarı oranı çok yüksektir.
  • Hiçbir yan etkisi yoktur.
  • Hasta için konforlu ve acısızdır.
  • Etki süresi 1 yıldır ve bu süre tekrarlarla uzatılabilir.
  • Etilerin hemen gözlemlenir.
  • Ciltte 10 yaşa kadar gençleşme sağlanır.