Kaz Ayakları Botoksu

Gözlerin bitin noktasında “v” şeklide açılarak şakaklara doğru oluşan kırışıklıklara halk arasında kazayağı denir. Bu çizgiler özellikle gözler kısıldığında çok belirginleşir. Bu belirginleşmenin azaltılması ve giderilmesi için kaz ayakları botoksu işlemi uygulanmaktadır.

Farklı nedenlerle oluşan kırışıklar botoks uygulaması giderilerek cilt pürüzsüz hale getirilir. Genellikle kaş ve alın botoksu ile kombine edilir. Eğer kırışıklar derin ise dolgu işlemi ile de birlikte uygulanabilir.

“Kaz ayakları botoksu, göz çevresindeki kırışık ve çizgilenmelerin giderilmesine yardımcı olmaktadır. Bu sayede daha doğal ve genç bir görünüm kazanılır”

Kaz Ayağı Kırışıklarına Uygulama Nasıl Yapılır?

Hastanın sahip olduğu kırışıklıkların biçim ve derinliğine göre doz ve uygulama noktaları belirlenir. Örneğin kaz ayakları geniş bir bölgeye yayışmış ise botoks 3 noktadan uygulanır. Botoks uygulamasında amaçlanan kırışıklık bölgesindeki kas dokusunun hareketlerini kısıtlamaktır.

Uygulama yaklaşık 10-15 dakika sürer. Göz çevresindeki deri çok ince olduğu için hissedilebilecek acı hissi uygulama öncesi anestezik krem ile önlenir. Botoks etkisini 2 gün sonra göstermeye başlar. Bir hafta sonra etkisi tam anlamıyla ortaya çıkar. Etki süresini maksimum 6 ay koruyan botoks belirli periyodlarla tekrarlanarak bu süre uzatılabilmektedir.

Görme ve cilt üzerinde hiçbir yan etkisi olmaz.

Kaz Ayağı Kırışıklıkları Neden Oluşur?

• Mimik hareketleri
  • Alkol ve sigara tüketimi
  • Kuru cilt
  • Aşırı güneş ışığına maruz kalma.
  • Uyku düzendeki bozukluklar.
  • Aşırı kafein tüketimi
  • Hormon salgılanmasındaki bozukluklar

Göz Çevresi Botoks Öncesi Yapılması Gerekenler

• Makyaj yapılmamalıdır.
  • Cilt bakım ürünleri kullanılmamalıdır.
  • Demir takviyesi ve kan sulandırıcı ilaçların alımı doktorunuz söyleyeceği süre öncesi sonlandırılmalıdır.

Kaz Ayakları Botoksu Sonrası Nelere Dikkat Edilmelidir?

• Eğer güneş ışığına maruz kalınacaksa güneş kremi sürülmeli ve gözlerin kısılmasını önlemek için güneş gözlüğü kullanılmalıdır.
  • Aşırı sıcak ne nemli ortamlara girilmemeye dikkat edilmelidir.
  • Makyaj ve kozmetik ürünlerin kullanımı için doktorunuz tavsiyelerine uyulmalıdır.

Göz Çevresi Botoksun Avantajları Nelerdir?

• Uygulama çok kısa sürede yapılır ve yan etkisi görülmez ( morarma, su toplama, kanama vb.)
  • Kalıcı iz bırakmaz.
  • Tekrarlama ile etki süresi herhangi bile olumsuzluğa neden olmadan uzatılabilir.
  • Hamile ve emzirme dönemleri hariç tüm sağlıklı bireylerde uygulanabilir.

Ankara’da göz çevresi kırışıklıklar ve çizgilenmelerin tedavisi hakkında fiyatlar