Altın İğne

Ciltte bulunan sarkma, kırışıklı ve lekelerin ses dalgalarından faydalanılarak tedavisi işlemidir. Özel geliştirilen cihazda bulunan altından yapılmış iğneler aracılığı Radyo frekanslar ile cilt altına iletilir. Bu yöntem ile cilt dokusu üzerindeki sorunlar tedavi edilirken aynı sırada cilt yenilenir, gözenekleri sıkılaşır ve cildin yaşlanmaya karşı direnci arttırılır. Hem kadınlar hem de erkeler tarafında tercih edilen başarılı sonuçlar veren güvenilir bir uygulamadır.

Altın İğne Nasıl Yapılır?

Cilt altına iletilen radyo frekanslar dokuyu kontrollü bir şekilde ısıtır. Bu ısınma dokunun kolajen ve elastin seviyesi yükselir. Kolajen cildin sağlıklı görünmesini sağlar elastin ise cilde esneklik kazandırır. Cilt dokusu kendini yenilemeye başladığında kırışıklılar, lekeler ve sarkmalarda tedavi edilmiş olur.

Uygulama öncesi hasta öncelikle muayene edilir. Bu muayene de belirlenen sorunun niteliğine göre radyo frekansın dalga boyu ve atım sayısı belirlenir. Muayene sonrası uygulamaya başlamadan önce cilt özel solüsyonlarla temizlenir. Cilt temizlendikten sonra iğnelerin cilde batarken yaratacağı hafif düzeydeki acı hissini engellemek için anestezik krem sürülür. Krem etkisini gösterdiğinde Altın İğne işlemine başlanır. Uygulama ismini cilde batan iğnelerin altından yapılmış olmasında alır. Altın hem hijyen bir elementtir hem de en iyi iletkendir. Uygulamada sırasında muayenede belirlenen dalgaboyunda ve atım sayısında radyo frekanslar cilt dokusuna yönlendirilir. İşlem yarım saat ile bir saat arasında sürer. Seans sonrası cilde soğuk kompres uygulanır.

Altın İğnenin; uzman ellerde, doğru cihazla ve kliniklerde yapılması hem tedavinin başarısını arttırır hem de istenmeyen sonuçlarla karşılaşılmasının önüne geçer.

Altın İğne Uygulaması Sırasında Acı Ya Da Ağrı Hissedilir Mi?

Uygulama öncesi kremle lokal anestezi yapıldığı için acı hissedilmez. Seanslar sonrasında hissedilecek yanma hissi çok hafif olacaktır, soğuk kompres ve basit ağrı kesici tedavisi ile giderilir. Bunun dışında hiçbir yan etkisi yoktur.

Altın İğne Tedavi Alanları Nelerdir?

• Cilt lekeleri (güneş, sivilce ve akne vb.)
  • Hafifi cilt kırışıklıkları
  • Boyun, gıdı, kol ve bacak bölgelerindeki sarkmalar
  • Hızlı kilo değişimi ve hamilelik dönemlerinde oluşan cilt çatlaklıkları
  • Yara izleri
  • Cilt gençleştirme
  • Cilt yenileme

Altın İğne Tedavisi Ne Kadar Sürer Ve Etki Süresi Ne Kadardır?

• Genellikle bir yıl içinde 3 seans üzerinden planlanır. Seanslar arasında yaklaşık 4 ay boşluk bırakılarak cildin tedaviye verdiği cevap gözlemlenir.
  • Seanslar bittiğinde etkisini 1 ila 2 yıl korur. Bu süreçte cilt yaşlanması da yavaşlattığı için etkisini dolaylı olarak daha uzun süre korur.

Altın İğne Avantajları

• Cerrahi uygulama olmadığı için ağrısızdır. İyileşme süreci gerektirmez.
  • Tedavi hasta için konforlu ve pratiktir.
  • Tekrarlanabildiği için etkileri yıllara yayılabilir.
  • Hemen her yaştaki hastalar tedavi edilebilir. (Sadece kanser tedavisi görmüş kişilerde uygulanmaz)