Kaş Arası Dolgusu

Kaş mimikleri ile beliren kaş arası çizgileri zamanla mimik olmadığı halde cilt üzerinde görünür hale gelir. Bu görünüm çatık kaş diye tabir edilen yüz ifadesine neden olur. Özellikle kadınlar hiç arzu edilmeyen bu durum kaş arasına yapılan dolgu ile kolaylıkla ortadan kaldırılabilir.

Kaş Dolgusu Nasıl Yapılır?

Uygulama kısa sürede ve hasta için zahmetsizdir. Doktorun gerçekleştireceği kontroller sonrası enjekte edilecek dolgunun dozu belirlenir ve uygulama noktalarına karar verilir.

Cildin temizlenmesi ve anestezik krem sürülmesinden yaklaşık 5 dakika sonra dolgu işlemine başlanır. Yaklaşık 10 dakika süren enjeksiyon sonrası işlem tamamlanmış olur. Dolgu etkisini 1 hafta içinde göstermeye başlar ve yaklaşık bir yıl etkisini korur.

Hyalüronik asit, vitamin ve mineral karışımından oluşan dolgu, cildi nemlendirir ve su tutma kabiliyetini arttırarak esneklik kazandırır. İçeriğindeki vitamin ve mineraller cildi besleyerek daha canlı ve parlak olmasını sağlar. Dolgunun içeriği doğal bileşenler olduğu için ciltte hiçbir reaksiyona girmez.

Kaş arası dolgusu genellikle kazayağı ve alın dolgusu ile birlikte ele alınır böylece bu bölgelerde bütüncül bir canlanma ve yenilenme gerçekleştirilmiş olur.

Kaş Arası Çizgiler Neden Oluşur?

• Kaş mimiklerinin çok fazla kullanılması.
  • Kuru cilt yapısı.
  • Bilgisayar vb. ekranların karşısında uzun zaman geçirme.
  • İlerleyen yaş.
  • Kalıtsal özellikler.

Kaş Ortası Dolgu Uygulama Öncesi

• Hasta makyaj yapmamalıdır.
  • Alkol alınmamalıdır.
  • Dolgu yapılacak bölgede cilt rahatsızlığı oluşmuş ise ayrıca değerlendirilmeli ve sonucuna göre uygulamaya karar verilir.

Kaş Arası Dolgu Uygulama Sonrası

• Hasta ilk 24 saat aşırı nemli ve sıcak ortamlardan (hamam, sauna, solaryum vb.) uzak durulmalıdır.
  • İlk gün yüz çok sıcak su ile temas ettirilmemeli, ılık su ile yıkanmalıdır.
  • Makyaj malzemesi veya dermatolojik cilt ürünü kullanımı ile ilgili doktorunuz sizi bilgilendirecektir.
  • Su tüketimine dikkat edilmesi, güneşli günlerde gözlük takılması ve kaş mimiklerinin kullanımına dikkat edilmesi hem uygulamanın etki süresini uzatır hem de yeni kırışıklık oluşumunu geciktirir.
@hlcpolikinigi
  • 245 takipçi