El Gençleştirme

Yaşam boyunca dış etkilere en fazla maruz kalan bölge olan eller, yıpranmaya ve yaşlanma etkilerine çok açıktır. Ayrıca her anlamda iletişim ve kimliğimizi en önemli göstergelerinden olması nedeniyle de çok önemlidir. Ellerde yaşanan yıpranma ve yaşlanma belirtileri tek ya da kombine estetik uygulamalar ile giderilir, El gençleştirme ile güzel ve sağlıklı ellere kavuşmak mümkün olmaktadır.

El Gençleştirme Nasıl Yapılır?

Ellerde meydana gelen kırışıklar, sarkmalar ve lekeler; PRP, lazer ve hyaluronik asit uygulamaları ile tedavi edilmektedir. PRP uygulaması: Hastadan alınan kanın işlemden geçirilerek besleyici plazmaya dönüştürülmesi ve hastaya tekrar enjekte edilesi işlemdir. Besleyici plazma cildin yenilenmesini sağlar ve cilt gençledir.

Hyaluronik asit uygulaması: Bu asit vücut tarafından doğal olarak salgılanır ve dokuların nem tutma kabiliyetini arttırır. Nem özellikle cilt için çok önemlidir. Nemini yitiren ciltte kırışıklık ve sarkmaların görünmesi doğaldır. Yaş ilerledikçe Hyaluronik asidin vücut tarafından salınımı azalır. Bu durumda cilt altına dışarıdan Hyaluronik asit enjekte edilerek dengelenir. Kırışıklık ve sarkmaların tedavisi için ideal bir uygulamadır.

Lazer uygulaması: Bu uygulama ellerde görülen lekelerin tedavisi için kullanılır. Lazer ışınları pigment bozulması ile oluşan lekeleri mikro düzeyde parçalar. Parçalanan leke pigmentleri lenf sistemi aracılığı ile vücuttan atılır.

Bu uygulamaların hangisinin ya da hangilerinin uygulanacağına muayene sonrası karar verilir.

Seans sayısı ve nasıl yapılacağı hastaya göre değişkenlik gösterir. Tüm uygulamalar cerrahi içeriğe sahip olmadığı için pratik ve acısızdır.

Hastanın yaşıma, yaşam biçimine ve cilt özelliklerine göre değişkenlik gösterirken en az 6 ay etkilerini korurlar.

Tüm uygulamalar sağlık bireyler için hiçbir risk içermezler. Alerjik reaksiyona neden olmazlar.

Hamilelik ve emzirme dönemlerinde, kalp hastalarında, kanser tedavisi görmüş ya da görmekte olan hastalarda uygulanmazlar.

Gençleştirme Sonrası Nelere Dikkat Edilmelidir?

• Su tüketimine dikkat edilmeli günde en az 1.5 litre su içilmelidir.
  • El hijyenine dikkat edilmelidir.
  • Eller için kullanılan bakım ürünlerinin dermatolojik olmasına dikkat edilmelidir.
  • Ani ısı değişikliklerinden korunmalıdır.

@hlcpolikinigi
  • 245 takipçi